aupair.reismee.nl

Ron is Au Pair in Amerika

Het is ondertussen alweer bijna 11 maanden geleden dat ik Nederland verliet om een Au Pair avontuur tegemoet te gaan in de staat North Carolina. In de miljoenenstad Charlotte koos de Familie Miranda mij uit al de au pairs die ze konden kiezen. Alleen dat al gaf je het gevoel dat je speciaal was. De familie bestond als Carrie, Darrin en de eeneiige tweeling Victoria en Macy. Het feit dat ik als man zijnde twee meiden van 14 maanden ging vermaken is toch wel uniek.

De familie gaf me de geledenheid om met de eerste au pair samen te werken zodat ik alles te weten zou komen in de stad, over de meiden en de familie. Dit zal ik ze altijd dankbaar zijn, door de andere au pair ontmoete ik veel andere au pairs en had dus meteen vrienden om mee om te gaan. Heimwee had ik geen tijd voor want de familie hield me iedere keer bezig en namen me overal mee naartoe en zorgde er zelfs voor dat ik ingeschreven werd bij een voetbalclub. Hierdoor alleen al heb ik heel veel amerikaanse vrienden ontmoet.


Ze geven je zoveel liefde en willen ook echt dat je deel van de familie word. Je bouwt echt een hele hechte band met ze op aangezien je toch een jaar lang met ze in een huis woont. Dan praat ik nog niet eens over de meiden, die geven je zoveel liefde en maken iedere dag weer speciaal!

De ervaring met Amerikaanse mensen is echt super, ze willen alles weten over Nederland, praten over van Nistelrooy, klompen, tulpen en het feit dat het zo 'speciaal' is dat softdrugs legaal is. Ze hebben me zelfs meegenomen naar Washington Dc en me daar alles laten zien.

In de afgelopen 11 maanden is er toch drie keer bezoek vanuit Nederland en iedere keer stond de familie erop dat ze in het huis verbleven en verboden me om een hotel te zoeken voor ze. Nu het jaar bijna over is kijk ik er ook wel weer naar uit om naar Nederland te gaan. Heerlijke nuchterheid, sarcastische grappen en een lekker stuk kaas of frietje mis je toch ook wel in een jaar Amerika maar wat zal ik de familie toch missen!!

Al met al ben ik de familie echt dankbaar voor alles wat ze voor me gedaan hebben en al de moeite die ze doen om het een super jaar te maken! Ik heb er een tweede familie bij gekregen en weet zeker dat ik ze weer zal zien in de toekomst!!

Reacties

Reacties

Anne

Mooi en aardig allemaal. Heb je een neef die onderhand beroemd is in nederland. Maar zijn aller aller alleeeer liefste familie wordt niet eens even benoemd... tsss. Maar toch: Ik ben weer trots op je, moraalridder!

X,
Anne

jacqueline

he leuk stukje ron!

Ruud-Corrie en Rick Werther

Wat leuk om te lezen dat je beroemd bent in Amerika.
Idereen kan nu lezen dat jij heel speciaal bent voor de ouders van Macy en Victoria, maar vooral van Macy en Victoria kun jij iedere dag genieten.
We vinden het ook erg leuk voor je dat je een hele ervaring op hebt gedaan en dat je je in de tijd in Amerika ook thuis gevoeld hebt.
Het zit er bijna op en wij als familie hier in Nederland hebben je allemaal ontzettend gemist, want voor ons ben je ook erg speciaal.
geniet nog even van de laatste weken.

veel liefs de Werthertjes

Sam

Hoi Ron,
Ben je au pair via Travel Active of een andere organisatie.
Ik overweeg het ook maar vraag mij af of mensen ook een 17-jarige zouden aannemen die maar een half jaar wil blijven.

Kostte het geld of kreeg je geld?

Bedankt,
Sam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active